BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 3, 2009

失望。。。

什么是友情???
我什么也不要了。。。
原來人是現實的。。。
友情在我的心中曾經扮演很重要的角色。。。是曾經。。。。
現在都變了。。。
原來大學的友情是這樣的。。。
謝謝你們讓我留下深刻的印象。。。
真得很深刻。。。

是小氣也好,敏感也好,斗氣也好。。。都不重要了。。。
重要的是我要學會看開。。。不再執著。。。
因為不值得。。。

任何事我和她都會想起別人。。。可是有多少人會想起我們呢??
叫自己不要傷心真的很難。。。
認識你們有一段時間了。。。如果是時間問題,我可以接受。。。
可是看來應該不是。。。

那么該如何呢??
變成冷冷的我應該會好點。。。
做自己的要做的東西。。。不要對別人熱情了。。。
不要再做垃圾桶了。。。也不要管別人的事了。。。
這樣的我應該會快樂點。。。
也不用被傷害。。。

如果可以的話。。。我想從我的腦海刪除友情這兩個字。。。
不用驚訝我的改變。。。
因為我自己也不懂會變成怎樣。。。
也許會冷血很多了。。。
還是殘忍了。。。

可以做的事我都會自己做。。。
覺得不用你們的幫忙,因為不想你們和我一起煩惱。。。
覺得自己有點像傻子。。。只會為別人想。。。
從這刻起,我不會再問你們發生什么事了。。。
要收起我的關心了。。。
看到你們難過,我會問,會去關心。。。可是有誰會領情呢。。。
也許對方只是當我是八婆一位而已。。。
那么就連八婆也不要做了。。。
做啞巴就好了。。。

對你們是失望的。。。這是無法改變的。。。
你們會認為我小氣。。。可是那又怎樣???
時間。。。需要時間。。。
可是我可以說的是不是時間的問題。。。
是心態。。。

原來現在的我才發現我的人緣真的那么差。。。
這么多人里都沒有人會想起我們。。。
原來。。。。
我們的世界是那么小的。。。
原來我只認識你,宇盈
只認識你,老爸
只認識你,賢
還有我自己而已。。。。
原來。。。。

還有文威。。。謝謝你昨天的那通電話。。。


* No gang from today!!!
N it is a serious thing...no joking...
'Gang' this word 4 me is too heavy le...
i dun wan it...no energy to stay in a gang...
dun even feel like a gang...
is two groups in a gang...
what 4 i want to pretend myself smiling in front of u all...
no point at all...

I'm sorry being like this...
sorry to the person who try to solve the problem...
sorry to the person who want to concern us de...
sorry for everything....

nothing can be do le...since that time u all went to your own party...
i still stupid until call ppl to tell abt we went back to uni...
such stupid thing i did...really stupid....
but what ppl treat us was we are such not important ppl...
so no need to inform...

how sad if someone in her room alone without knowing where the others go...
how sad if knowing "gang" member gt their own party without inform...
how sad we realize we are such not important...
how sad i gt such friendship....

if u are us...
what u all feel????

may be i still not mature enough...
thanks for giving me a chance to grow...

jy....
this time i will sad together with u...
but we also learnt to be mature this time...
....................................................................................

2 comments:

雨银 said...

sweetie...
thgs wil b alright..
i promise...
really...
if we r mend to b alone..
we'll b alone together...
if we r mend to suffer...
we suffer together..
jz 2 let u noe..
u r x alone...
at least we hav both of us...

hIaN said...

hmmmm...
actlly i dunno wat 2 say lo...
bt if u really need some1 2 talk 2...can find me oso....
hope tat everytin will be fine.....
take care ya...